Koningsspelen 2018

23 april 2018
Koningsspelen 2018
Vrijdagmorgen 20 april hebben we de Koningsspelen, samen met OBS de Noordkaap, gehouden. In alle lokalen van de beide scholen werden spelletjes gespeeld. Van sjoelen tot hindernisbaan, van koning-domino tot puzzelen, vol overgave werd er samen gespeeld. En de groepjes gingen van het ene spel naar het andere spel. De groepjes waren samengesteld uit kinderen van de verschillende groepen. De kinderen van groep 8 waren de groepsleiders, die moesten zorgen dat alle groepsleden op tijd bij het volgende spel aanwezig waren. De groepen 1 t/m 3 gingen om 12 uur naar huis, de andere groepen hadden nog een gezamenlijke lunch. Het was een heel fijne morgen.
Van deze morgen is een foto impressie gemaakt, die ouders kunnen bekijken op de pagina - foto's -
  • koning201800009.jpg